En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Alexandras Design

Alexandra gav mig helt fria händer och ett par bilder att välja mellan och redigera som jag ville. Det enda hon sa var "Det ska stå Fanny Alexandra"
Resultatet blev såhär;


[Klicka på bilden för att komma till bloggen]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback