En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Besöksrekord! :)

Hihi, onödigt vetande kanske, men roligt för mig ^^
Över 130 besökare idag - genomsnittet brukar ligga på 20, så jag är positivt överraskad :)
Jag vet om att jag iofs spammar lite ibland, men det är mest när jag har tråkigt ^^,

Kommentarer
Postat av: Kwei

Hejan, jag har lite problem med att skapa webb-designer skulle du vilja hjälpa mej? Hör gärna av dej! (:

2008-08-14 @ 13:08:42
URL: http://polkaglass.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha det är rätt sjukt :P jag ser ju inte hur många besökare jag har, vet att jag har en del, men fan.. vill också kunna se hur många jag har :p

2008-08-14 @ 13:29:44
URL: http://blogg.xto.se
Postat av: hockeyfrugan

hej! du jag bara undrar en sak, det var en som hjälpte mig med designen på bloggen osv och jag blev nöjd med headern och det. men jag skulle vilja ändra lite på spalterna och textstilen ändras inte fast jag försökt. just wonder om du har lust att hjälpa?

2008-08-14 @ 18:27:35
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback