En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Camillas Design

Camilla skrev till mig och ville ha hjälp med att designa hennes blogg. Hon sa att hon gillade svart och vitt och rosa, och skickade med en bild på sig.

Headern ser ut såhär:

[Klicka på bilden för att komma till bloggen]

Kommentarer
Postat av: camilla

tack så mycket för ditt jobb :) jag e jättenöjd :) Tack tack

2008-08-15 @ 10:18:59
URL: http://camillamm.blogg.se/
Postat av: Frida

Vill du hjälpa fler?? :-))

2008-08-15 @ 18:39:43
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback