En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Carolines Design

Efter många om och men, ändringar fram och tillbaka och ett flertal timmar av suckar (från min sida) så blev äntligen Carolines design färdig :) (det är ingen fara, hon var inte allt för jobbig)
Det blev ändring av bakgrundsfärg och ett 'litet' träd och massa rosa :)

Se själv här:


[Klicka på bilden för att komma till bloggen]

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej! Jag har fått ditt mail men jag har inte hunnit kolla designen än. Jag ber tusen gånger om ursäkt att jag inte haft tid att svara men jag återkommer till dig senare ikväll, heders!!

Tack för att du tog dig tid överhuvudtaget!

2008-08-06 @ 17:04:16
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback