En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Cattis Design

Cattis skrev till mig och behövde hjälp att få ihop sin bloggdesign. Hon hade gjort en egen header, och påbörjat redigering med HTML-koderna, men som många andra tappat bort sig i djungeln av koder.
Hon skickade ett dokument till mig hur hon ville att menyn skulle se ut, och förklarade hur allting skulle vara.

Efter ett par timmars pillande så blev det som hon ville :)

Klicka här för att komma till Cattis blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback