En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Fotografering

Utöver Bloggdesign så gillar jag verkligen att fotografera, och jag tänkte lägga upp lite av de bilder som jag blir nöjd med här på bloggen. (Nu verkar det som att jag härmar Mimmi eller Nevnarien - men att härmas är väl en komplimang till viss del?, hah.)
Nej, men anledningen är väl mest att jag tycker om att visa upp saker jag blir nöjd med :) Och kommentarer är ju aldrig fel heller.

Här är iallafall orginalet till bilden jag har i headern. Fotograferad och redigerad av mig.


Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Komplimanger är aldrig fel och du har talang, det ser jag! Jag har blivit så imponerad av dina senaste designer så jag tänkte lägga till dig på min designlista här: http://mimmisdesign.blogg.se/2008/june/tips-andra-duktiga-bloggdesignare.html



men bara om du vill förstås ;) du gör dom fortfarande gratis eller? Så jag vet vart jag ska placera dig på listan :)

2008-08-29 @ 23:23:02
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback