En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Hockeyfrugans Design

Mikaela, aka Hockeyfrugan, skrev ett desperat mail till mig och undrade om jag inte kunde hjälpa henne. Hon hade fått en design av en annan bloggerska, som hade lämnat den halvfärdig och vägrade hjälpa henne. Så jag tog på mig uppgiften att fixa det, och gav henne en ny design istället - efter hennes önskemål.


[Klicka på bilden för att komma till bloggen]

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej där!

När tänkte du lotta ut mer designer!? Jag är också ganska desperat efter en ny design, men kan tyvärr ingeting. Så jag försöker förlita mig på att turen KANSKE kan vara på min sida någon gång. :)

Så när du tänkte lotta ut, säg till! ;)

2008-08-15 @ 23:53:27
URL: http://pingvinens.blogg.se/
Postat av: chn, tonårsbloggen.

vad kostar det om man vill beställa en design? :)

2008-08-19 @ 16:30:55
URL: http://cilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback