En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

En ursäkt...

... till alla er som väntar så tålmodigt på mina designer. Jag ska försöka få det klart snart, till er allihop!
Men just nu är läget så att min rumskamrat och jag delar på en internetsladd (eftersom vi inte fixat en switch än).. och eftersom jag är så snäll och vet att hon vill ladda ner och kolla på smallville så låter jag henne ha sladden. Plus att hon har fler folk att snacka med på msn osv. :)
Livet är lite småstressigt och jobbigt, men jag jobbar på era designer, så håll ut en liten stund till, okej? :'>

Tänkte påminna er om att Designutlottningen lite längre ner fortfarande är igång... kom igen! Du kan ha turen på din sida!


KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIREKT TILL UTLOTTNINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback