En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Music Lovers

Jag känner mig lite lugnare nu, efter att jag satt pris på designerna. Det känns som att det gallrar bort de oseriösa personerna, som bara ska ha för att det är gratis.

Tack för alla snälla kommentarer jag har fått! Jag är ju hemskt blyg - och väligt lätt att utnyttja - så jag är tacksam att det står några bakom mig och mitt beslut.
Skulle det sen vara att ingen alls vill ha design när det kostar pengar så får det väl va så :)

Idag bjuder jag iallafall på två bilder hemifrån, som jag fotade imorse.
Mitt finfina piano, och mina Lp-skivor som jag hängt på väggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback