En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Trötter


Jösses vad jag är trött! Förlåt igen (ja, jag ska sluta be om ursäkt snart) till alla som upplever mig som trög att jobba med just nu. Det ordnar upp sig efter en god natts sömn. Även om klockan bara är lite över nio.
Jag sitter och filurar och funderar på en ny design till bloggen igen... Jag blir då aldrig nöjd själv! Inte mycket skillnad från hur den är just nu iofs, så det får vänta.


Glöm inte att vara med i Designutlottningen lite längre ner! [Direktlänk]
Nu ska jag sova, så får vi hoppas på mer produktiv dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback