En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Johannas Design

En nära vän till mig har haft blogg på egen domän, men valde att flytta till blogg.se - och jag fick äran att göra hennes design :) Jag satt ganska länge med henne och bollade idéer fram och tillbaka, och hon tyckte minsann att hennes design var den finaste jag gjort - självklart, eftersom hon bestämt hur den ska se ut ;)

Sen skrev hon ett underbart inlägg också, som nästan fick mig att börja gråta... Jag blir alltid extra glad när folk uppskattar det jag gjort.


Kommentarer
Postat av: Johanna

FINASTE FINASTE FINASTE :D

2008-09-30 @ 16:57:40
URL: http://kuroi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback