En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Sommaren är Kort



Det verkar som om sommaren är slut iallafall, för jag fryser när jag går ut.
Därför bjussar jag på en mysig bild från mitt favoritsommarställe igen, och drömmer om en ny sommar.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Vilken underbar bild, sommarkänsla! :)

2008-09-13 @ 15:12:44
URL: http://thisisnanna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jättemysig bild :) Nu blir det ingen mer sommar.. :/ Lång kall vinter...

2008-09-13 @ 19:10:24
URL: http://andresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback