En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Sofias Design

Sofia hörde av sig till mig och ville ha en enkel svart och vit design, med en pin up tjej i headern, och utöver det så fick jag fria händer. :) Resultat blev följande.

[Klicka på bilden för att komma till bloggen]

Kommentarer
Postat av: Sandra Sellin

Hejsan!

Jag skulle också vilja he en bloggdesign... Skulle du kunna göra en åt mig ?

2008-08-03 @ 23:42:14
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/
Postat av: Nadija

Den var jätte fin verkligen skulle vilja ha den där :)

2008-08-07 @ 21:07:11
URL: http://nadija.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback