En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Nya Regler

Jag har, efter att ha sovit på det, bestämt mig för att ändra om. Så var vänlig och läs igenom informationen innan ni kontaktar mig med frågor.

Det finns två sätt att skaffa sig en design hos mig.....



Alternativ 1 - Detta kostar 50 kronor:

Skicka ett mail till mig på [email protected], där du ska skriva med följande:

-> Ditt namn och bloggadress.

Dina önskemål
-> Utseendet - Färger, former, bilder, texter....
-> Bilder - ska bifogas med mailet (alternativt länkas i mailet) om du vill ha med några.

Eller
-> Ger du mig fria händer?


Jag kontaktar sen dig när jag gjort ett förslag som du kan få titta på.
När du godkännt designen så hjälper jag dig självklart att lägga in designen också.

Betalning sker till ett kontonummer jag ger dig efter att designen är färdig - alternativt får du min adress om du vill skicka hem pengarna.




Alternativ 2 - Detta är gratis:

Var med i en designutlottning, som oftast finns här på bloggen, bara [klicka här] och se efter.
Jag drar vinnaren med hjälp av Random.org, och har du turen med mig kan du säkert vinna en design :)




Självklart är det så att de som beställt designer fram tills idag inte behöver betala! Men från och med nu kostar det alltså 50 kronor för en design.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker du gör helt rätt!

2008-10-01 @ 16:22:18
URL: http://kuroi.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Ja, det gör du helt rätt i!



Svar: Det var så lite så :)

2008-10-01 @ 19:11:43
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback