En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Saras Design

Sara ville ha en enkel och stilren bloggdesign, med sitt bloggnamn i center, och en dovare bakgrundsfärg. Utöver det fick jag ganska fria händer, och Sara blev väldigt nöjd med slutresultatet, som ser ut såhär.



[Klicka på bilden för att komma till bloggen]

Kommentarer
Postat av: PrincessRaiijss

har du ingen msn? för jag har försökt skicka bilder genom mailen men det går inte.. det är omöjligt:/

2008-06-30 @ 16:45:58
Postat av: emma

ja det vore schysst! men kostar det nåt??tac på förhand puss:)

2008-07-01 @ 15:22:04
URL: http://kalasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback