En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Oj oj oj

Ja jösses, Nu har jag pillat ännumer med min egen design. Ser du bara massa kludd? Uppdatera sidan genom att trycka på F5.

Om du inte gillar designen, så håll ut - jag lär tröttna snart själv... Jag tröttnar alldeles för lätt. Men nu har jag iallafall fått upp menyn i en knapp istället (Pilen längst till vänster), och fixat lite med popupfönstrena.

Lite annorlunda jämfört med en "traditionell design" men jag hoppas inte ni avskyr den allt för mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback