En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Still Frames in your Mind

Jag vet, jag vet, jag är långsam helt plötsligt! Men ha tålamod med mig, så ska vi nog ordna detta. Men förstå att designandet inte är min första prioritering i livet - hur mycket jag än älskar det. Barnkalas, Utekvällar och Jobb måste också få plats därimellan. Håll ut, kära ni, jag lovar att bättra mig... Efter imorgon, för då lär jag vara trött av jobbet :)


Foto & Redigering av Mig.
Mina bilder ska som vanligt inte användas utan tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback