En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Alexandras Design

Alexandra ville ha en brun blogg, med texten "TheFatBaby - Mitt livs gó saker" och en bild som hon skickade med. Hon ville också ha en signatur efter varje inlägg, som skulle se handskriven ut - lika så texten i headern.
Och hon blev jättenöjd med resultatet - och det gör mig bara så glad! Alltid roligt att göra någon nöjd.


[Klicka på bilden för att komma till bloggen]

Kommentarer
Postat av: billy

Den här var snygg! Kanske hör av mig om bloggdesign till min blogg sedan! ;)



/Billy.

2008-08-22 @ 14:33:23
Postat av: Alexandra

Tack så otroligt mkt, än en gång! du har verkligen räddat mitt bloggande..trots att jag endast har typ 15 besökare per dag så känns det helt underbart att blogga! jag har blivit beroende:)!

2008-08-23 @ 19:37:16
URL: http://thefatbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback