En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Lykkes Design

En av mina allra bästa vänner i världen, Lykke, vill ha en blogg där hon kunde lägga in sin fanfiction (skrivna historier om existerande karaktärer i tv-serier/böcker/filmer). Självklart kunde jag inte annat än ställa upp.
Jag fick ganska fria händer till headern - fast hon satt brevid och kollade på när jag gjorde den :) Hennes önskemål var att inläggen/historierna skulle vara gömda, och att man bara såg sammanfattningen. (om ni klickar in på hennes blogg så ser ni nog vad jag menar.)


[Klicka på bilden för att komma till bloggen]


GENERAL WARNING: Historierna hon skriver är allt som ofta om sex. Speciellt man on man sex. Så gå inte in där om ni är homofober eller inte gillar det. Elaka kommentarer är bara sjukt onödiga.

Kommentarer
Postat av: alexandra

fan vilken snygg design, riktigt udda...gör du gratis?=)

2008-08-12 @ 21:24:01
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback