En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Camillas (nya) Design

Camilla mailade mig och berättade att, som de flesta andra, så tröttnar hon snabbt på saker och ting. Hon ville ha en ny bloggdesign och skickade med ett par bilder som jag fick använda. Hon ville ha kvar rubriken "Milla - tar sig genom livet" och önskade en signatur i slutet av varje inlägg. Färgerna hon gillar är rosa, svart och vit.


Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Haha, vilken osis.. men jag kan mejla över några till dig ;D haha.



Tack så mycket! Dom var goda också ;)

2008-10-23 @ 20:05:03
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Nina

svar: du har alldeles rätt! :)



kram/nina

2008-10-23 @ 23:15:05
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback