En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Höstlöv


Bild tagen och redigerad av mig.
All kopiering är förbjuden.


Jag hatar hösten egentligen. Inte minst för att man blir sjuk när man jobbar med barn.

Jag har tröttnat lite på att ha två olika bloggar, med två olika mailadresser osv - så jag håller på att fixa en gemensam blogg för både designandet och det lite mer personliga. Men det tar nog ett tag innan jag annordnat det som det ska vara, så det är inte aktuellt riktigt än :)
Designandet har varit nere pga nackspärr - men jag ska försöka komma igång nu när det känns lite bättre. Ryggvärken gör att jag bara ligger i sängen, så design får det bli. Om jag inte fortsätter kolla på CSI ;D

Kommentarer
Postat av: Frida

gud så fin bild :)

2008-10-14 @ 17:43:47
URL: http://onlyf.blogg.se/
Postat av: Sabine

fin bild :))

2008-10-22 @ 14:03:39
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback