En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

I'm Alive

Jag lever - tekniskt sett.
Har sjukt ont i ryggen - antagligen efter olyckan i Januari. Mamma sa något om att inflammationer i kroppen sätter sig på såna ställen. Så jag ligger bara i sängen och sover eller kollar på CSI.
Ville bara uppdatera och förklara varför det inte blivit några inlägg eller designer de senaste dagarna. Jag har inte dött - Jag har bara ingen inspiration att göra designer när jag mår såhär. Och jag vill ju självklart att ni alla ska få fina designer, så det får vänta tills suget och inspirationen kommer tillbaka.

Jag har inte ens varit ute och fotat på flera dagar. Men hittade en bild som jag tog för ett par dagar sen på våra äpplen som trillar av trädet för fullt. Tyckte den var lite charmig med det halvätna äpplet som Rådjuret tuggat i sig.


Foto och Redigering av Mig.
Bilden får inte lov att kopieras eller användas utan mitt tilstånd.

Kommentarer
Postat av: linda

hehe, bevvan är så bra! hehe att du orkade se allt 3 gånger om! :D

2008-10-20 @ 22:05:25
URL: http://lindaingridkristina.blogg.se/
Postat av: HANNA

vilken fin blogg du har! :D

2008-10-21 @ 11:01:55
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback