En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Amandas Design

Amanda skickade med en massa bilder som jag fick välja mellan, eftersom hon inte kunde välja en... Sen gav hon mig fria händer, med önskemålet om att det skulle vara lite guldigt...


Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

den blev ås himla bra älsaker denverkligen :D

2008-09-13 @ 21:16:35
URL: http://dumpamig.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack!

Du är en riktig ängel! :D

2008-09-13 @ 21:53:37
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback