En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Angelicas Design

Angelica ville ha en stilren och enkel design, i grått vitt och svart, med inslag av rött.


Kommentarer
Postat av: johanna

hej! åh tack för att du kan fixa min design! det ända är att vi har en lånedator nu för våran är på lagning, så jag har inga bilder på datorn som jag vill ha i designen. men kan jag höra av mig så fort jag har fått tillbaka min dator? :) kram johanna

2008-09-03 @ 11:04:43
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback