En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

'Anonyms' Design

En tjej hörde av sig till mig och ville ha en ny design, och gav mig fria händer och inga bilder - eftersom hon vill vara anonym på sin blogg, då hon kände att allt för många kände till hennes riktiga blogg - och hon ville inte ha massa snack. :) Hon frågade om jag inte hade någon naturbild eller liknande, så jag använde ett av mina foton som jag själv gillar. Bloggen handlar om henne, och hennes önskan att bli gravid igen - klicka in och läs :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad ska bakgrunden föreställa ? den var lite läskig tycker jag :P annars super fin (y)

2008-09-26 @ 20:57:13
URL: http://jensanl.blogg.se/
Postat av: Sandiza

Haha, klart vi ska gifta oss ^^

2008-09-29 @ 08:11:25
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback