En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Sabinas Design

Sabina ville ha en design i höstiga färger, med lite krumilurer och bilden på henne i studentmössa. Hon ville att det skulle stå "Sabina - en bild säger mer än tusen ord"


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag har skickat pengar till dig i fredags så det borde komma idag eller imorgon.

Så att du vet!

Ha en trevlig dag!

2008-09-22 @ 07:56:23
Postat av: Sabina

Så lite så med pengarna :) Du kanske skulle kunna ta en liten paus från att designa andras blogg. Du behöver inte ställa upp utan du får försöka sätta en gräns. Jag tror att de skulle ha förståelse. Förstår om det tar din kraft för du måste koncentrera på olika desginer som du ska göra åt andra. Tänk på dig i första hand ;)

2008-09-22 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback