En presentation av bloggen, och information om hur du ska gå tillväga, och var du hittar det du letar efter.               Här finner du de vanligaste frågorna & dess svar.               Följ min blogg med bloggkoll, så att du inte går miste om något :)               Kontakta mig via mail, på [email protected]               Prenumerera på bloggen via RSS.               Hittar du inte vad du letar efter? Prova att söka i bloggen med Google.

Två bilder och en förklaring




Två bilder tagna mitt i natten på mitt favorit sommarställe Ivö.
Testade mörkerinställningen på min vanliga oproffsiga digitalkamera, och det funkade ^^

* * *

Förklaringen jag ville skriva är nog mer av en ursäkt. Som ni såg har jag inte ens skrivit något de senaste tre inläggen, och det var nog för att jag la in dem halvt i sömnen igår.
Den senaste veckan har jag vänt på dygnet och varit hängig, och därmed inte lika snabb på att svara på era mail, eller lika entusiastisk med att designa; men det är bättre nu. Har sovit hela natten, och ska sätta mig och fixa med designer som står på kö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback